Nieuwe functionaliteiten in deze release staan onderstaand beschreven of bekijk de belangrijkste onderdelen in deze video:

De afgelopen periode zijn we achter de schermen druk bezig geweest met prestatieverbeteringen en bug fixes in de applicatie. Daarnaast lag de focus op veel grote nieuwe features, namelijk:

Optimalisatie van werkzaamheden door automatiseringen:

  • Het mogelijk te maken dat termijnstaten periodiek dezelfde bestekposten bevatten, zoals bijvoorbeeld weekprijzen voor het in standhouden van een storingswachtdienst.
  • Actiehouders automatisch aan passen op basis van geselecteerde status.
  • Een verwachte oplosdatum te suggereren aan een melding, op basis van doorlooptijd en deze tonen op Doe-een-melding.
  • Op meldingen mogelijk verwante tickets tonen op basis van gekoppelde objecten.
  • Een instelbare standaard status en/of actiehouder, om bijvoorbeeld bepaalde meldingen direct door te zetten naar een onderhoudsaannemer.

En verder:

  • Het herzien van de energiemonitor, die met behulp van een koppeling met slimme meters dynamische inzichten biedt in het energieverbruik van een gemeente.
  • Het mogelijk maken om in Cityview een deel van een eigen net in te laden als een object.
  • Het tonen van doorlooptijd-gerelateerde kolommen bij tickets wanneer er vanuit het prestatiedashboard doorgeklikt wordt.
  • Het mogelijk maken om doorlooptijden in uren uit te drukken.
  • Een verhoging van het limiet van hoe groot een bijlage in Cityview kan zijn, naar 64MB.

Veel succes en gemak met deze nieuwe toevoegingen. En als er vragen of opmerkingen zijn dan horen we dit graag!

Leave A Comment